Woonfonds wordt Centraal Beheer 

 

Onze toekomstplannen

In 2024 gaan alle hypotheken van Woonfonds over naar Centraal Beheer. Alle Woonfonds-klanten zijn vanaf dan klant bij Centraal Beheer. Zo besparen wij op kosten en houden we onze producten in de toekomst betaalbaar voor u. Natuurlijk zorgen we dat klanten zo min mogelijk merkt van deze overgang.
vrouw schildert stoel
 

De hypotheek en voorwaarden blijven hetzelfde

Er verandert niets aan de hypotheek en rente. Alle hypotheken blijven binnen Achmea en onze medewerkers ook. We blijven u helpen op de manier waarop u dat van ons gewend bent. Voor advies kunt u nog steeds bij uw eigen vertrouwde adviseur terecht.

U zit nu goed en straks zelfs beter

Om de verhuizing soepel te laten verlopen, starten wij nu al met de voorbereidingen. En laten we u alvast kennismaken met Centraal Beheer. Zij gaat met haar klantgerichtheid en persoonlijke service nóg een stapje verder. Als Woonfonds-klant kunt u bijvoorbeeld nu alvast gebruikmaken van de online Hypotheekcheck van Centraal Beheer. Hiermee checkt u of u de hypotheek kunt blijven betalen tot het einde van de looptijd. Ook als uw rentevast-periode afloopt of als u met pensioen gaat, is deze check een handig hulpmiddel.

Bent u al klant bij Centraal Beheer?

Uw hypotheekgegevens staan alvast in ‘Mijn Centraal Beheer’. In dit persoonlijke account bij Centraal Beheer ziet u vanaf nu ook de gegevens van uw Woonfonds-hypotheek. Dit doen we zodat u alvast de online Hypotheekcheck kunt doen. U logt in met het klantnummer dat u al heeft bij Centraal Beheer. Dit nummer vindt u ook in de brief waarmee we u informeerde over deze beweging.
Heeft u nog geen account voor Mijn Centraal Beheer? Dat regelt u eenvoudig op centraalbeheer.nl/account/aanmaken. In Mijn Centraal Beheer kunt u de online Hypotheekcheck doen. 

Bent u nog geen klant bij Centraal Beheer?

Uw hypotheekgegevens zijn nu al bekend bij Centraal Beheer en ziet u in ‘Mijn Centraal Beheer’. U regelt eenvoudig een account voor Mijn Centraal Beheer met uw klantnummer op centraalbeheer.nl/account/aanmaken. Dit nummer vindt u ook in de brief waarmee we u informeerde over deze beweging. Neem vooral eens een kijkje. In Mijn Centraal Beheer kunt u de online Hypotheekcheck doen.

Centraal Beheer staat al meer dan 100 jaar klaar voor haar klanten

Centraal Beheer is net als Woonfonds onderdeel van Achmea en helpt honderdduizenden klanten met verzekeringen, hypotheken, spaarrekeningen en andere bankproducten. Zij is 1 van de grootste verzekeraars in Nederland. ‘Even Apeldoorn bellen’ is inmiddels echt een begrip. Centraal Beheer helpt haar klanten met passende oplossingen en diensten.

Tot de overgang regelt u uw hypotheekzaken in Mijn Leninginzicht van Woonfonds

In Mijn Centraal Beheer bekijkt u uw hypotheekgegevens. Hier kunt u nog niets aanpassen of regelen, zoals een extra aflossing. Dit doet u zoals u gewend bent in Mijn Leninginzicht tot de verhuizing in 2024 achter de rug is. Daarna regelt u alles via Mijn Centraal Beheer. In onderstaand overzicht zetten we alles nog eens op een rij.

WF-CB overzicht
 

De komende tijd blijven we u informeren

De precieze datum van de overgang van uw hypotheek naar Centraal Beheer is nog niet bekend.
Daarover informeren we u later. We houden u op de hoogte via de digitale nieuwsbrief, het Extra magazine en de website. Antwoorden op veelgestelde vragen vindt u op woonfonds.nl/woonfonds-wordt-centraal-beheer.

Heeft u vragen? Neem gerust contact op via 013 461 20 10

U bereikt onze medewerkers van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 16.30 uur.